۱۳۸۹ دی ۵, یکشنبه

در رأس یک هیأت عالی رتبه ؛ مارشال فهیم عازم ایران شد...


http://files.afghanpaper.com/pics/201012/201012250508442727.jpg
۱۳۸۹/۱۰/۴
توسعه و تحکیم روابط دوستانه میان دو کشور ، گسترش همکاری دو جانبه در عرصه های اقتصادی، تجارتی و جلب همکارهای ایران به افغانستان از جمله اهداف این سفر عنوان شده است 



      به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، مارشال محمد قسیم فهیم، معاون اول ریاست جمهوری عصر روز جمعه در رأس یک هیات عالی رتبه دولتی عازم کشور ایران شد.
     گفتنی است که این سفر بر اساس دعوت رسمی معاون اول ریاست جمهوری ایران صورت گرفته است.
     مارشال فهیم را در این سفر وزرای تجارت و صنایع، فواید عامه، امور مهاجرین و عودت کنندگان، سرپرست های وزارت های تحصیلات عالی، ترانسپورت و هوانوردی، شهردار کابل، معینان وزارت های عدلیه و مالیه، رئیس دفتر و دستیار معاونیت اول ریاست جمهوری، تیم کاری وزارت امور خارجه و مطبوعات همراهی می نمایند.
     توسعه و تحکیم روابط دوستانه میان دو کشور ، گسترش همکاری دو جانبه در عرصه های اقتصادی، تجارتی و جلب همکارهای ایران به افغانستان از جمله اهداف این سفر عنوان شده است.
     قرار است در این سفر پیرامون مشکلات مهاجرین و سرنوشت زندانیان افغان، جلب همکاری کشور ایران در قسمت احداث مرحله چهارم پروژه خط آهن خواف هرات و در مورد ورود تانکرهای تیل به افغانستان با مقامات آن کشور بحث و تبادل نظر گردد.
     همچنان در نظر است معاون اول ریاست جمهوری ضمن بازدید از سفارت افغانستان مقیم تهران با نمایندگان مهاجرین افغان مقیم ایران دیدار و گفتگو نماید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر