۱۳۸۹ آذر ۲۵, پنجشنبه

مشاركت در فعالیتهای آمریكا در افغانستان حرام است؟!



۱۳۸۹/۹/۲۲
مشاركت نیروهای نظامی اردن در فعالیت‌های نظامی آمریكا و هم‏پیمانانش در جنگ افغانستان و سایر كشورها بیانگر همكاری با غیرمسلمانان در مبارزه با مسلمانان است و از لحاظ شرعی حرام می‌باشد!! 

     به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، كمیته علمای دینی جبهه عمل اسلامی اردن با صدور بیانیه‌ای با اشاره به مشاركت نیروهای نظامی اردن در فعالیت‌های ضد انسانی نیروهای آمریكا در افغانستان و سایر كشورها تصریح كرد سران كشورهای اسلامی باید ارتش‏های خود را جهت یاری مجاهدان افغان ارسال كنند و عدم یاری برادرانشان در افغانستان و سایر كشورها از لحاظ شرعی حرام است.
     این بیانیه می افزاید مشاركت نیروهای نظامی اردن در فعالیت‌های نظامی آمریكا و هم‏پیمانانش در جنگ افغانستان و سایر كشورها بیانگر همكاری با غیرمسلمانان در مبارزه با مسلمانان است و از لحاظ شرعی حرام می‌باشد!!
     كمیته علمای دینی جبهه عمل اسلامی اردن در بخش دیگری از این بیانیه آورده است كسی كه به دشمنان اسلام و مسلمین یاری می‌رساند، در حقیقت به خود ظلم كرده و باعث نابودی خود در دنیا و آخرت شده است.
     براساس اطلاعات فارس نیوز، در پایان این بیانیه آمده است كسانی كه به آمریكا و هم‏پیمانانش در مبارزه علیه مسلمانان یاری رسانند، از دایره اسلام خارج شده‌اند.
     جبهه عمل اسلامی اردن (شاخه اخوان المسلمون) بزرگ‌ترین طیف مخالف دولت این كشور می‌باشد كه همواره سیاست‌های ضد صهیونیستی را در دستور كار خود قرار داده و خواستار لغو پیمان صلح اردن و رژیم صهیونیستی (موسوم به وادی عربه) و قطع رابطه با این رژیم شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر