۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

خواهان بررسی اتهامات وارده علیه خود هستم


  ۱۳۸۹/۹/۱۵
اتهام وارده مبنی بر انتقال پنجاه و دو میلیون دالر علیه خود را دروغ و دور از واقعیت می دانم.ممکن است این دروغ پردازیها بخاطر بدنام سازی شخصیتهای خدمتکار به وطن و مردم صورت گرفته باشد 

      به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، احمد ضیا مسعود، معاون سابق حامد کرزی رئیس جمهوری، در کنفرانس خبری اتهام وارد شده مبنی بر انتقال پنجاه و دو میلیون دالر را که از سوی سایت ویکی لکس نشر شده است دروغ و دور از واقعیت خواند.
      احمد ضیا مسعود، ضمن آنکه اینچنین اخبار دورغین را علیه شخصیت های سیاسی کشور اقدامی در ایجاد موانع برای رفتن به طرف یک دولت مدرن ملی خواند، از حکومت، دادستانی عالی و وزارت خارجه کشور تقاضا کرد تا موضوع را به صورت جدی تعقیب و بررسی نموده، راست و دروغ آنرا واضح، مرتکبین آنرا مجازات و ملت افغانستان را در روشنایی قرار دهند.
      طبق گفته های معاون قبلی رئیس جمهور و براساس اطلاعات باختر، فساد اداری و دستبرد به دارایی های ملی یک عامل بسیار جدی در جلوگیری از روند ایجاد یک دولت با ثبات و با کفایت که بتواند نیازمندی های مردم را رفع سازد، می باشد.
      وی همچنین علاوه کرد سوء استفاده از قدرت و غارت سرمایه های ملی خیانت ملی تلقی می شود و کسانیکه مرتکب اینچنین اعمالی می شوند باید به جزای اعمال شان برسند تا سر مشق خوبی باشد برای کسانیکه دست اندر کار مسائل حکومت داری در کشور هستند.
       احمدضیا مسعود، معاون سابق حامد کرزی، عامل عمده انتشار خبر انتقال پنجاه و دو میلیون دالر از سوی ژورنالیست نیویارک تایمز در سایت ویکی لیکس را انگیزه های اقتصادی و سیاسی خوانده افزود ممکن است این دروغ پردازی ها بخاطر بدنام سازی شخصیت های خدمتکار به وطن و مردم صورت گرفته باشد.
       احمد ضیا مسعود همچنین گفت قبلا نیز اخباری مبنی بر انتقال پول، خریداری منزل و موترهای گران قیمت در دوبی علیه وی نشر گردیده بود که همه دروغ ثابت شد و حتی تلویزیونی که آنرا نشر نموده بود، معذرت خواست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر