۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

دیوید کامرون: 2011 سالی مهم برای افغانستان


۱۳۸۹/۱۰/۱۱
صدراعظم بریتانیا در پیام سال نو خود اعلام کرد سال 2011 در جنگ افغانستان که هزاران سرباز بریتانیایی نیز در آن سهم دارند، یک سال مهم و تعیین کننده خواهد بود 

     به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، سال 2011 میلادی برای افغانستان یک سال بسیار مهم خواهد بود.
      دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا بر این باور است که سال 2011 میلادی یک سال تعیین کننده و مهم در جنگ افغانستان خواهد بود.
      وی می گوید که حکومت بریتانیا از چند سال بدین سو درمورد تهدیدهایی که از سوی هراس افکنان ایجاد شده است، آگاه است و این تهدیدها نسبت به هر وقت دیگر بیشتر شده اند.
     به گزارش فرانس پرس؛ صدر اعظم بریتانیا در پیام سال نو خود می گوید که سال 2011 که روز شنبه آغاز می شود در جنگ افغانستان که هزاران سرباز بریتانیایی نیز در آن سهم دارند، یک سال مهم خواهد بود.
     کامرون در خطاب به سربازان کشورش اظهار داشت، سال نو که در آن در بعضی ولسوالی ها و ولایات افغانستان مسؤلیت امنیت به نیروهای افغان محول خواهد شد، یک سال تعیین کننده خواهد بود.
     وی می افزاید به هر اندازه ای که نیروهای امنیتی افغانستان بیشتر مسوولیت امنیت کشور خود را به عهده بگیرند به همان اندازه برای سربازان بریتانیایی زمینه مساعد ترمی شود که به وطن خود برگردند.
     صدر اعظم بریتانیا در پیام خود می گوید که حکومت بریتانیا از چند سال به این سو در مورد تهدید های که از سوی تروریزم بین المللی ایجاد شده است آگاه می باشد. او افزود این تهدیدها هنوز هم وجود دارد و نسبت به هر وقت دیگر بیشتر می باشد.
    به گفته آقای کامرون در سال 2011 مقامات بریتانیایی شاید نیاز داشته باشند که 24 ساعت کار کنند تا دسیسه ها و تهدید های را که بر ضد مردم و اقتصاد این کشور وجود دارد، خنثی سازند.
     نخست وزیر بریتانیا می افزاید که کشورش از ارزش ها و طریقه زندگی مردم خود دفاع خواهد کرد و کسانی که می خواهند به این ارزش ها تهدید بار آورند با مقاومت مردم این کشور روبرو خواهند شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر