۱۳۹۱ مهر ۲۳, یکشنبه

آمریکا به اولین تعهد خود عمل کرد


آمریکا به اولین تعهد خود عمل کرد !!!
۱۳۹۱/۷/۲۰
بیش از دو هزار خارجی از عناصر مجاهدین خلق که اغلب دارای اصل و ریشه ایرانی هستند، هم اکنون در پایگاه شیندند هرات حضور دارند و اخیرا آموزشهای نظامی آنها بیشتر و فشرده‌تر نیز شده است تا در سال میلادی آینده با استفاده از نیروهای افغانستانی، ماموریت خرابکارانه خود را در داخل ایران آغاز کنند 
به گزارش بخش سیاسی شبکه اطلاع رسانی افغانستان ( afghanpaper )، همانگونه که می دانید دخالت نظامی در امور کشورهای همسایه توسط آمریکا از خاک افغانستان، یکی از دغدغه های اصلی در پیمان استراتژیک میان کابل و واشنگتن بود.

قبل از امضاء و تصویب این پیمان، بارها و بارها کارشناسان و آگاهان مسائل سیاسی این خطر را به محترم کرزی گوشزد کردند که تصویب پایگاه های دایمی نظامی آمریکا در افغانستان، با هدف حمله به کشورهای همسایه صورت می گیرد. اما جناب رئیس جمهور به وعده های واهی مقامات کاخ سفید دلخوش کرد و گفت: آنها تعهد دادند که از خاک افغانستان بر علیه هیچ کشوری اقدام نظامی انجام ندهند.

هنوز شاید جوهر امضاء این پیمان خشک نشده باشد که یک روزنامه پاکستانی از اقدام آمریکا مبنی بر آموزش نظامی دو هزار نفر از منافقین در افغانستان برای انجام حملات خرابکارانه در ایران خبر داده است.

روزنامه پاکستانی «الامة» در این باره نوشت: نیروهای آمریکایی حاضر در افغانستان بر آموزش مجموعه‌ای از عناصر سازمان «مجاهدین خلق» (موسوم به منافقین) در ولایت هرات نظارت می‌کنند.

گروهک خلق یکی از شرورترین و پر دردسر ترین گروه های طردشده می باشد که تا چندی پیش آمریکا آنها را در عراق مستقر کرده بود و بر علیه دولت ایران عملیات های خرابکارانه انجام می دادند. پس از آنکه دولت عراق فعالیت این سازمان را در کشورش محدود کرد، تعدادی از اعضای آنها با حمایت آمریکا به کشور ما سفر کردند و در هرات مستقر شده اند.

این روزنامه در ادامه آورده است که عدم تاثیر تحریم‌های آمریکایی و غربی علیه برنامه هسته‌ای ایران، واشنگتن را بر آن داشته که با استفاده از گروهک‌های معارض بر روی ایجاد مشکلات سیاسی در داخل ایران سرمایه‌گذاری کند و با آموزشهای نظامی عناصر این گروهک در منطقه شیندند شهر هرات، باعث ایجاد خشونت و درگیری داخلی در ایران شود.

این روزنامه پرتیراژ پاکستانی نوشت: بیش از دو هزار خارجی از عناصر مجاهدین خلق که اغلب دارای اصل و ریشه ایرانی هستند، هم اکنون در پایگاه شیندند هرات حضور دارند و اخیرا آموزشهای نظامی آنها بیشتر و فشرده‌تر نیز شده است.

بنا بر این گزارش، آمریکا به پیشنهاد اسرائیل به آموزش این افراد می‌پردازد و بر اساس طرحی که آنها برنامه‌ریزی کرده‌اند، در سال میلادی آینده این افراد ماموریت خرابکارانه خود را در داخل ایران آغاز خواهند کرد. هم اکنون واشنگتن محدودیت‌های مالی را برای این افراد برداشته و آنها دارای حساب‌هایی بانکی هستند. از سوی دیگر برخی از اعضای خانواده شاه سابق ایران، با اعضای این گروهک ارتباط دارند و خواستار تداوم فعالیت آنها علیه حاکمیت ایران می باشند.

در همین راستا نیز برخی از اعضای این خانواده سلطنتی در سال 2007 به افغانستان سفر کردند و میهمان عبدالولی خان داماد ظاهر شاه بودند، که بر اثر فشارهای دولت ایران ناگزیر به ترک کشور شدند.

جناب کرزی و همه کسانی که با گرفتن چندرغاز دالر تن به تصویب این پیمان دادند، فکر می کنند که آمریکا مستقیما حمله نظامی می کنند ( که البته اگر شرایطش پیش بیاید، هیچ ابایی از انجام آن ندارد)، اما آمریکاییها آنقدر زیرکانه عمل می نمایند که تا کرزی صاحب به خود بیاید می ببیند، شده است آنچه نباید می شد. همانگونه که تمام معادن و منابع ما را به غارت بردند و آب از آب تکان نخورد.

اینکه عملیات گروهک منافق بر علیه ایران از کی آغاز می شود؟ آمریکا چه برنامه هایی را طرح ریزی نموده؟ واکنش دولت ایران درباره استقرار این مخالفین در خاک کشور ما چیست؟ و ... سوالاتی است که زمان پاسخگوی آن خواهد بود. اما باید خطاب به همه آمریکا دوستان بگوییم: این مسئله ای است که باید میان دو کشور هر چه زودتر حل و فصل گردد ، ولی لازم است بدانید جاگیری یکی از جنایتکارترین گروهک های منطقه در خاک افغانستان جز بلا و نکبت برای نوجوانان و جوانان و دختران و زنان ما چیزی به ارمغان نمی اورد به ویژه اینکه یکی از اهداف همیشگی این گروهک جذب دختران نوجوان و جوان بوده است.

کسانیکه کوچکترین آگاهی در باره این گروهک داشته باشند، می دانند این گروه به هیچ دین و ایمانی پایبند نیستند و به راحتی به اعضای داخل گروه شان که پس از مدتی از آن ها استفاده های لازمه را بردند، سر می برند و به همراه خانواده های آن ها نابودشان می کنند.

این گروهک قریب به 1600 ایرانی را با فجیع ترین صورت ممکن به قتل رسانده اند و به کار خود افتخارهم کردند و اخیرا در حدود 2000 جوان کرد عراقی را به قتلگاه بردند تا به امال پست خود برسند که مردم و دولت عراق به زیرکی پس از چندین سال موفق به خروج کامل این منافقین از خاک کشورشان شدند.

حال آمریکا این افراد را در خاک کشور ما که سه دهه جز بدبختی و جنگ و خونریزی چیزی به خود ندیده است، مستقر کرده است! مطمئنا دیری نخواهد گذشت که این ها برای رسیدن به اهداف پلید خودشان در مبارزه با کشور ایران، از جوانان پاک و معصوم افغانستانی استفاده می کنند چرا که خود توان دخالت مستقیم در ایران ندارند.

آمریکا و سرکرده های این گروهک می دانند که جوانان افغانستان نیاز به آموزش زبان فارسی ندارند و بعضا بخاطر برخی مشکلات دوران مهاجرت شاید دل خوشی از این همسایه هم نداشته باشند، لذا با دادن پول های فراوان و وعده های پوچ سفر به کشورهای غربی و تحصیل در آن دانشگاه ها و شستشوی مغزی کامل جوانان ما ، آن ها را برای انجام عملیات های انتحاری و خرابکارانه آماده می کنند و قطعا پس از اتمام هرعملیاتی نیز به راحتی جوانان ما را که سرمایه های فردای افغانستان می باشند، نابود خواهند کرد زیرا اینها به هیچ دین و مسلکی پایبند نیستند.

آمریکاییها سابقه تشکیل گروهکها و سازمانهای مخوف مثل طالبان بر علیه افغانستان را دارند و خوب می داند چگونه چندین سال قبل از حمله نظامی به کشوری، جو آن منطقه را ناآرام کند که ورود و سقوط طالبان بهترین نمونه و یادآوری برای ما است.

حال ما این موضوع را مطرح کردیم و اسنادی نیز در این رابطه وجود دارد که مطمئنا مقامات امنیتی هرات و مسئولین وزارت داخله و ریاست امنیت ملی نیز از آن آگاهی دارند. اما اینکه چه اقدامی در این رابطه انجام خواهند داد یا اینکه اصلا توان مخالفت با آمریکا در این رابطه را دارند، هنوز بر ما معلوم نیست.

ولی آنچه مسلم است دولت ایران که از رادارهای جاسوس شکن و شبکه اطلاعاتی بسیار قوی برخوردار است، قطعا برای مبارزه ارام نخواهند نشست و در باره این کارشکنی ها و توطئه های گروهک خلق که از طالب هم بدترند؛ عکس العمل نشان خواهند داد و خدا نکند ولایت هرات به عنوان یکی از امن ترین مناطق کشور صحنه درگیری و جدال این دو گروه گردد.

با این توضیحات بر مسئولین ذیربطی که دلسوزی برای مردم دلسوخته شان از حمایت آمریکا و اسرائیل اهمیت بیشتری دارد، لازم است تا هرچه زودتر پیگیر این مسئله شوند چرا که اگر این گروهک در هرات جای خوش کنند، دیگر خارج کردن آنها کاری محال و غیر ممکن خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر