۱۳۹۰ فروردین ۸, دوشنبه

تغییرات گسترده در مهره های حکومت!!!

۱۳۹۰/۱/۷
     حکومت در آینده‌ ای نزدیک تغییرات گسترده‌ ای را در رهبری شماری از وزارت‌ها و همچنان ولایت‌های کلیدی کشور از جمله هرات و ننگرهار روی دست دارد
     حکومت در آینده‌ ای نزدیک تغییرات گسترده‌ ای را در رهبری شماری از وزارت‌ها و همچنان ولایت‌های کلیدی کشور، روی دست دارد.
     یک منبع موثق از ارگ ریاست‌جمهوری کشور که نخواست نامش فاش شود، به روزنامه ماندگار گفت که حکومت افغانستان تصمیم گرفته است تغییرات گسترده‌ ای را در کابینه و شماری از ولایت‌های کشور، به وجود آورد.
     بر اساس اطلاعات این منبع، شخصیت‌های جدیدی به حکومت کشانیده خواهند شد و همچنان شماری از مهره‌های مهم نظام، از دولت اخراج خواهند گردید.
همچنان اطلاعات رسیده حاکی است که آقایان گل آقا شیرزی و داوود صبا والیان ولایت‌‎های ننگرهار و هرات از سمت‌شان برکنار می‌شوند.
     حامد علمی معاون سخنگوی رییس‌جمهور کرزی با تایید این خبر گفت حکومت به زودی تغییراتی را در رهبری شماری از ولایت‌ها و کابینه‌ به وجود خواهد آورد.علمی گفت ممکن است هر لحظه در فهرست کسانی که تازه معرفی می‌شوند تغییراتی به وجود آید؛ بنابراین نمی‌توانم نام‌های آنها را اعلام کنم.
     علمی گفت رییس جمهور در دیدار با شماری از اعضای مجلس نمایندگان، به آنها اطمینان داده است که به زودی وزرای باقی مانده کابینه را به مجلس معرفی خواهد کرد.اما وی که تغییرات در نظام را یک مسأله‌ عادی عنوان کرد، در مورد افرادی که قرار است تازه به سمت‌های جدید گماشته شوند، چیزی نگفت.
     سخنگوی رییس‌جمهور همچنان تأیید کرد که در شماری از ولایت‌هایی که نیاز وجود دارد، والیان جدید معرفی خواهند شد.
     حامد علمی افزود هدف از تغییراتی که قرار است صورت گیرد، استفاده از چهره‌های جدید در نظام و تجربیات جدید است و همچنان شماری از وزارت‌ها از طریق وزرای سرپرست اداره می‌شوند.
     این سخنگوی کرزی افزود که هر تغییری بر مبنایی مشارکت ملی میان اقوام ساکن در کشور، صورت خواهد گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر